すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/11/28

名古屋から京都へ

今、赤いバスの車内でこれを書いています。名古屋から京都に向かっています。昨日の大会はすばらしかった!興行はクラウディオが健介オフィスのレスラー、起田高志選手に勝った試合からスタートしました。僕は起田選手とは去年ディファ有明でシングルマッチで対戦しました。彼はとても力強い。アメリカンフットボールの経験があるから、フットボーラーの体格をしています。実は僕も若いころにフットボールをやっていました。10歳で初めて、高校の終わりの18歳までやりました。攻撃と防御のラインを主に経験しました。高校3年ではタイトエンドのポジションを経験しました。あれは今までやったスポーツの中で一番楽しかった。でも、フットボールではあまり成功しませんでした。たぶん、フットボールに対して情熱がなかったからでしょう。優秀な選手になれる素質があったと今では思いますが、あの頃はそれに気づきませんでした。ちょっと残念だけど、おかげでプロレスに出会えて本当に幸運に思います。プロレスへの情熱は日々強くなるばかりです。日常生活でプロレス以外まったく何もしないというわけではないけれど、プロレスのすべてが好きなんです。プロレスをやっていてきついこともあるけど、自分が得るものと比べたらそんなの何でもないんです。みんなも情熱を燃やせるようなことを見つけて、それに向かっていってください。プロレスがなかったら、僕は途方に暮れてしまいます。

話が脱線しました!

上記のとおり、クラウディオは起田選手に勝ちました。クラウディオはミリタリー・プレス・スラム、フォール・アウェイ・スラム、アルパメア・ウォータースライド、チョークスラム、そして決め技のリコラボムなどさまざまなパワー殺法を使いました。彼のラリアットは今年ものすごい威力を増しました。クラウディオが武道館の対戦相手をどう料理するか楽しみです。僕はクラウディオが高山をリコラボムで叩きつけると予想しています。

僕は名古屋での佐々木健介戦をとても楽しみにしていました。健介選手の試合は子どもの頃、WCWで見たのを覚えています。パワーウォリアーはかっこいいといつも思っていました。川田利明選手との一連の試合も見ました。健介選手はみんなに尊敬されているコーチでもあります。中嶋選手、起田選手、宮原選手などとの関係を見れば明らかです。(ついでに宮原選手についてですが、彼はいつかビッグスターになると思っています。)

名古屋では自信を持ってリングで健介選手と対峙しました。彼の実績を考えたら緊張してしまうかもしれませんが、自分の試合運びに集中しました。今年序盤のグローバルタッグリーグで、クラウディオと僕が健介・森嶋組に勝ちそうになった試合も思い出していました。相手がどれだけ経験豊富でも、激しいトレーニングをして自分のすべてを捧げれば、最高峰の選手とでも対等に戦えるということです。昨晩の名古屋では自分のすべてをぶつけることができたことを誇りに思います。健介選手はおそらく30発くらいチョップをぶつけてきたでしょう。それでも僕は立ち向かいました。空中殺法とものすごいビッグブーツ、エルボーで僕はファンの心をつかみました。ファンが金星を望んでいることが感じられました。健介選手は僕の蹴りをものすごいラリアットで返し、僕をノックダウン寸前まで追い込みました。去年の夏の潮崎戦以来最も激しいラリアットだったと思います。空中で一回転して顔面からマットにたたきつけられました。レフリーがカウントツーを数えたのがかすかに聞こえたので、本能でカウントスリーの前にキックアウトしました。しかし、とどめのノーザンライトボムで健介選手が勝利しました。試合に負けたのはくやしいけれど、自分のすべてを捧げました。そして、繰り返しになりますが、世界最高峰のレスラーであり、元GHC、IWGPチャンピオンの佐々木健介選手に勝てそうな場面もあったのです。健介選手は僕が立ち上がるのを支えて、握手をしてくれました。なんと光栄なことでしょう。

クラウディオは今ツアー、いまだ負けなしです。今夜は僕たちはタッグで杉浦貴・斉藤彰俊組と対戦します。これはタイトルに向けての重要な試練です。杉浦選手は現GHCヘビー級チャンピオンだし、斉藤選手はGHCタッグチャンピオンに何度も君臨しています。でも、この試合に勝てると信じています。勝利を祈ってください!

このブログを読んでくれてありがとう。大会で会いましょう。

CH


Nagoya --> Kyoto

I'm sitting on the Red bus right now & we're on our way from Nagoya to Kyoto. Last night's show was wonderful! Claudio started off the night right with a strong victory over Kensuke Office wrestler Takashi Okita. I had a singles with Okita last year at Differ. He's very strong. He has the build of a Football player so it's logical that he used to play American football. I used to play Football when I was young. I started in 4th grade (age 10) and I played all the way through my Senior year (age 18). I was mostly on the offensive & defensive line. My senior year I moved to Tight End & that was the most fun I had in the sport. I was an underachiever when it came to football. I guess it was because I didn't really have the passion for it. I had the potential to be exceptional but I never realized that potential. It's a frustrating thought but I am very fortunate to have discovered my passion for wrestling. This is a passion that has only gotten stronger over the years. It's not that I don't have a life outside of wrestling, I just enjoy every aspect of wrestling. Even the difficulties seem irrelevent when I weigh it against the positives. I encourage all of you to discover what your passion & find your own way to follow that passion. I would be lost without mine.

I digress!

As I was saying, Claudio defeated Okita. He used a wide variety of power moves (as always): Military Press Slam, Fall Away Slam, Alpamare Waterslide, Choke Slam & the Ricola Bomb to get the victory. His Lariat has also gotten incredibly strong over this year. I look forward to seeing how he handles our opponents at Budokan. I predict a Ricola Bomb on Takayama. I was very excited for my match with Kensuke Sasaki. I remember watching Kensuke in WCW as a child. I always thought Power Warrior was cool. I also remember watching his series of matches with Toshiaki Kawada. Kensuke is also an admirable mentor, which is obvious by his relationships with Nakajima, Okita & Miyahara. Speaking of, I believe Miyahara will be a big star someday.

I stepped into the ring with Sasaki feeling very confident. If I started to think about his accomplishments, I might have become nervous, so I focused on my gameplan instead. I also remembered how close Claudio & I came to defeating the team of Kensuke & Morishima earlier this year in Yokohama for the Global Tag League. It just goes to show that no matter how much experience your opponents have, if you train hard & give your all, you can stand toe to toe with the best. I
am proud to say that last night in Nagoya I gave everything I had. Kensuke must have chopped me 30 times, but I kept coming back for him. I won the crowd over with some impressive agility and my vicious boots & elbow strikes. I could feel that the fans were sensing an upset. Sasaki nearly knocked me out of my boots with a tremendous Lariat. This was perhaps the hardest I've been hit since my match last summer at Korakuen versus Go Shiozaki. I flipped to the mat, landing on my face. All I heard was the referee yell TWO so my instincts helped me kick out before the count of three. One Northern Lights Bomb later, Kensuke secured the victory. As disappointing as the loss was, I know that I gave my all & once again, I was very close to defeating Kensuke Sasaki, former GHC champion, former IWGP champion, one of the best in the world. Kensuke helped lift me up after the match & shook my hand. What an honor.

Claudio continues to be undefeated this tour. Tonight we wrestle the team of Takashi Sugiura & Akitoshi Saito. This is a true test. Sugiura is the current GHC champion & Saito is a multiple time GHC Tag Team champion. I am optimistic for the challenge. Wish us luck! Thank you for reading friends! See you at the shows.

-CH

0 件のコメント:

コメントを投稿