すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2011/04/17

高山・佐野組に勝利!


やあ、みんな。日本に帰ってきました!

今、すばらしい一日を終えてワシントンホテルで、眠りに着くところです。クラウディオと僕は高山・佐野組に勝ちました!勝ったのはすごくうれしいけど、あばらとお腹に痛みが残って、不安です。試合については下のほうで書きます。

昨日日本に着いて、ディファでのグローバルタッグリーグの記者会見に直行しました。その後ホテルでしばらく休めたけど、サムライTVのSアリーナに出演するためにまた出発しました!番組に参加するのはとても楽しかったです。またぜひ参加させていただきたいです。

この数日で会ったみんなが僕たちのことを気にかけてくれて、震災なのに日本に予定通り来たことに驚いているようでした。

みんなに知ってもらいたいのはこういうことです。僕にとって、日本に来てプロレスができるということは光栄なんです。震災があったのは事実だけど、僕たちは心配していません。日本人はみんな強くて、そのことに感銘を受けます。そして、僕にとって、日本人への感謝の気持ちを表す方法のひとつが、ここに来てみんなのためにプロレスをするということなんです!会場に来てくれるファン、テレビで応援してくれるファン、インターネットで結果を見守るファン、みんな僕たちを理解してくれています。そして、僕たちもみんなに感謝しています。もし同じレベルの津波や地震が他の国を襲っていたとしたら、もっとひどい状態になっていたと本当に思います。日本は国民全体がきちんとしていて、ひたむきです。なんとかしようとする日本人の努力には感銘を受けます。みんなの幸福をいつも祈っています!

ツアーの話に戻りましょう。

今日は後楽園ホールでした。クラウディオと僕はタッグを組んで、現GHCタッグ王者組の佐野・高山と対戦しました。前回の武道館では勝利にとても近かったけど、負けてしまいました。今日は、1秒1秒必死に戦い、僕たちのオリジナルの必殺技KRS-1(Kings Reign Supreme)で試合に勝ちました。相手はクラウディオを孤立させようとしましたが、クラウディオの力は彼らに強すぎました。クラウディオは高山を高々と持ち上げて、アルプス・ウォータースライドをかけました。僕は高山を倒すのに苦労しました。何度かローリングエルボーを決めたけれど、高山のように百戦錬磨の相手にダメージを与えるのはとても難しいのです。しかし、ついにムーンサルとを決めて、KTFOでカウント3に近づきました。高山は膝蹴りで形勢を逆転しました。僕の右のあばらに火がついたような痛みが走りました!すぐに佐野は僕のお腹にフットスタンプを決めました。なにかが体の中で破裂したようでした。これはよくない。アドレナリンが体に走って、サイクロン・キル(ローリングビッグブーツ)を佐野の顔に決め、クラウディオと合体技をかけました。ヘリコプタークラッシュ(ジャイアントスウィング+ドロップキック)を佐野に決めました。クラウディオがリコラボムを佐野に決めましたが、高山がカットに入りました。高山を排除して、試合をKRS-1で決めるために、僕はロープ越しに高山にエルボースイシーダで攻撃しました。KRS-1は難しい技だけど、一度かかれば、誰も返せません。佐野も返せませんでした。今日後楽園でGHCタッグ王者、高山・佐野組に勝ったのは、クリス・ヒーロー、クラウディオ・カスタニョーリ組、すなわち我がキングス・オブ・レスリングです。

勝ってすばらしい気持ちです。でも、明日朝起きたときに怪我がどうなっているか心配です。もしかすると悪い怪我かもしれません。すぐに直るようなものだといいのですが!ノアのトレイナーたちは優秀なので、彼らが何とかしてくれると思います。

明日は栃木です。クラウディオは鈴木鼓太郎選手、僕は石森太二選手と闘います。両方ともエキサイティングな試合になるでしょう。でも、僕たちのほうが強いと信じています。僕たちは彼らより大きいし、負けるにはあまりに強すぎます。

日本中のファンにお礼を言いたいです。去年、武道館でGHCタッグに挑戦したときは多くの人が僕たちが勝てるわけないと思いました。でも、ファンのみんなは僕たちがチャンピオンに勝てると信じてくれました!結果は敗戦だったけれど、みんなの応援は忘れません。今日、後楽園で闘いながら、自分の全力を尽くすこと、自分の最高の技術に自信を持つことの大切さを思い出す助けになりました。みんなの応援がなかったら今日勝てなかったかもしれません。怪我をしても全力を尽くして闘い続けます!

みんな、読んでくれてありがとう。またね。

CH
追伸:
先週、僕の親友「スウィートアンド・サワー」ことラリー・スウィーニーが亡くなりました。このツアーでの試合は彼に捧げます。ラリーは日本に一度しか来ていないけれど、アメリカでは大人気でした。アメリカの団体CHIKARAでデビューして、ROHで僕のマネージャーとなるまではIWAミッドサウス、CZW、そしてIWCピッツバーグで活躍しました。彼は昔のプロレラーのスタイルに逆行したような人でした。そして、アイアン・シーク、ワンマンギャング、ブルーノ・サンマルチノ、ビル・ダンディー、ブラッド・アームストロング、カマラ、デモリッション、などのレジェンドと闘う幸運に恵まれました。僕にとって、彼はカリスマのあるレスラー以上にすばらしい友人でした。彼を愛し、彼の死を悼みます。http://a4.l3-images.myspacecdn.com/images01/33/6b4e1c5f8be81315ca5bfbf8b5bda482/l.jpg



Well, friends, we are back!

I am at the Washington Hotel, getting ready to sleep after a wonderful day. Claudio & I defeated Takayama and Sano! As happy as I am with the victory, I am worried about this rib/stomach pain I am experiencing. I will discuss the match in a moment.

We arrived yesterday and went straight to Differ for a press conference regarding the Global Tag League. We were able to freshen up at the hotel after but then it was off to Samurai TV for the S-Arena broadcast! We enjoyed the show very much and we hope to be on the show again.

Everyone here, so far, have been concerned for us and surprised that we decided to come to Japan, even with all the current difficulties. This is what I want everyone to know. It is an honor to be able to come to Japan and perform. Even with the recent disasters, we are not afraid. You have all been so strong and it is inspiring. Our way to show appreciation is to come here and perform for you all! The fans at live shows, the fans that watch on television and the fans that follow our results online. We know you appreciate us, and we certainly appreciate you. Honestly, I feel that is the tsunami and earthquakes would have hit any other countries in the world, the results would have been greater. Your country, as a whole, is disciplined and dedicated. You are making the best of the situation and it is amazing to see. We will always wish you the best!

Back to the tour.

Today was Korakuen. Claudio and I teamed together in the Main Event against our rivals, the GHC Tag Team Champions, Sano and Takayama. We came very close to defeating them at Budokan but came up short. Today we fought every bit as hard and managed to end the match with out original finishing maneuver, the KRS-1 (Kings Reign Supreme). They isolated Claudio early but his power was too strong. He deadlifted Takayama with the Alpamare Waterslide and tagged me into the match. I struggled to knock Takayama off of his feet. I used rolling elbows but it is very difficult to damage someone who has been in as many wars as he, I eventually knocked him down with a Moonsault and used my KTFO to nearly pin him. Takayama took the wind out of me with a Knee Blast. The right side of my ribcage felt like it was on fire! Shortly after, Sano landed a double stomp to my midsection and I felt something pop. This is not good. My adrenaline was such that I connected a Cyclone Kill (rolling high boot) to Sano's face and tagged Claudio to capitalize. Sano survived the Helicopter Crash (giant swing + dropkick). Takayama saved him from being pinned on Claudio's Ricola Bomb. I dove through the ropes on Takayama with an Elbow Suicida, taking him out of the picture so Claudio and I could deliver our finishing move. The KRS-1. It is a difficult maneuver to execute but once we've hit it, no one has ever been able to kick out. Sano was no different. You winners, today in Korakuen Hall against the GHC Tag Champs, Chris Hero, Claudio Castagnoli: the Kings of Wrestling.

It's a great feeling. I am concerned, though, how I will feel when I wake up. Maybe this is not a serious injury. It could just have been something sudden that will heal quickly. I hope so! The training staff at NOAH is very skilled, so I am sure they will be able to help me.

Tomorrow is Tochigi. Claudio faces Kotaro Suzuki and I wrestle Taiji Ishimori, Both should be exciting matches but I believe we are the clear favorites. We are too big and too strong to be defeated right now.

A special thank you goes out to all of our fans in Japan. Last year, at Budokan, when we challenged for the titles, many people thought we had no chance. However, some of you were certain we would defeat the champions! While it did not happen, we did not forget that support. We felt it tonight at Korakuen and it helped remind us to give our best and be certain of our abilities. If we didn;t have the support we did tonight, we may not have won. We will continue to fight our best, regardless of injuries!

Thank you friends! See you soon.

-CH

P.S.
This past week, a close friend of mine, Sweet & Sour Larry Sweeney, passed away. I dedicate this tour to his memory. He has only performed once in Japan but he was incredibly popular in the U.S. He started in Chikara and also made a name for himself in IWA Mid South, CZW and IWC Pittsburgh before making his way to Ring of Honor where he managed me. He was a throwback to the old style personalities of wrestlers. He even had the fortunate of performing with a number of legends including the Iron Shiek, One Man Gang, Bruno Sammartino, Bill Dundee, Brad Armstrong, Kamala, Demolition and many more. He was a great friend beyond his unmatched charisma as a wrestler. I loved him and I will miss him dearly.

http://a4.l3-images.myspacecdn.com/images01/33/6b4e1c5f8be81315ca5bfbf8b5bda482/l.jpg

0 件のコメント:

コメントを投稿