すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2011/04/26

名古屋と大阪

バタバタとしたここ数日でした。たくさん書きたいことがあるので、早速はじめましょう。

名古屋の観衆は普段より少なかったです。ZEPPは僕の日本でのお気に入りの会場のひとつです。ここは健介選手と以前シングルで闘った場所でもあります。それから、ダグ・ウィリアムスと組んで三沢、小川組ともここで闘いました。地震の影響でノアはいくつかの大会をキャンセルしなければならず、名古屋の大会はわずか数週間前になって追加されたのです。そのために十分な宣伝ができませんでした。観衆は少なかったけれど、ファンは大会を通して元気で、クラウディオと僕を一生懸命応援してくれました。

僕たちの相手はGHCヘビー級王者の杉浦貴選手と、ものすごく過小評価されていると僕が思っているモハメド・ヨネ選手でした。クラウディオと僕がレスリングで攻勢に出るのは楽でした。彼らは強いし破壊力がありますが、僕たちの技術は世界中で実践してきたものです。僕と同様、クラウディオはヨーロッパのスタイル(イギリス式と大陸式の両方)とルチャリブレのトレーニングをしてきました。こういった技術は、特に試合の序盤で、相手より一歩先に出るのに有効です。ヨネを孤立させて、杉浦と合体できないように努力しました。しかし、ヨネはついに戻ってきて、攻撃しました。

スピアー!

それまで僕のあばらは痛んでいたけれど、まだ大丈夫でした。しかし、スピアーで僕はノックアウトされて再び脇腹に火がついたような痛みが走りました。クラウディオが助けてくれて、合体技につながり、勝ちに近づきました。ヘリコプタークラッシュ(ジャイアントスイングとドロップキックのコンビネーション)、ザ・ロイヤルTKO(スリングショットとローリングエルボーのコンビネーション)そして、ロイヤル・パワー・アンド・グローリー(クラウディオの雪崩式ブレーンバスターと僕のムーンサルトのコンビネーション)を決めました。しかし、すべてのフォールがカットされました。杉浦とヨネは僕を孤立させて、ありとあらゆる角度から蹴りを入れてきました。僕の体中がキリキリと痛みました。フォールを何度かかわしましたが、ヨネにキン肉バスターをかけられ、意識がなくなりました。意識があったとしても、怪我の痛みで3カウントを返すことはできなかったでしょう。くやしい。

クラウディオとシェイン・ヘイストが控え室まで僕を抱えてくれて、僕の怪我の状態を見ました。「たぶん大丈夫だと思う」と二人に伝えて、すぐに控え室の重いドアを開けようとしたら、思い切り顔面をぶつけました。なんとついてない日。。。

でも、その後親しい友人のマッキーと晩御飯に焼き鳥を食べに行って元気を取り戻しました。クラウディオはつくねが好きです。僕はつくねとチーズの焼き鳥が好き。

その後は大阪で二大会ありました。一日目はピンクゴディーこと、森嶋猛選手と吉江豊選手の二人との対戦でした。この試合も再びメインイベントでした。今回も僕たちのレスリングの技術で試合の序盤をコントロールできました。僕たちは吉江の足を攻めました。しばらく僕たちのコントロールは続いたけれど、吉江が僕を持ち上げて、全体重を僕のあばらにかけて叩きつけました。痛ぃ。森嶋と吉江は僕の怪我を狙って、激しいスラムとスプラッシュをかけてきました。幸いにもクラウディオが窮地を救ってくれました。クラウディオがリングに入ると、目覚しいパワーで攻撃していきました。森嶋選手をブレーンバスターで垂直に高々と持ち上げました。そして、ジャイアントスイングですばやく何度も回しました。クラウディオは吉江をバックドロップで持ち上げました。すげぇ!こんなに強いタッグパートナーがいてなんと幸せなことか。僕たちはロイヤル・パワー・アンド・グローリーを試みましたが、返されました。森嶋はマットに僕を叩きつけて、僕は立ち上がることができませんでした。そして、森嶋はクラウディオを持ち上げ、吉江がトップロープからのスプラッシュを決めました。KOWは負けてしまった。

翌日、友達とお昼に大阪名物のお好み焼きを食べました。おいしい!大会のあったアリーナはショッピングモールにつながっているので、クラウディオ、リッキー・マルビンと一緒に散歩しました。歩き出してすぐにミスタードーナッツのすばらしいにおいに立ち止まりました。お店に行って、ドーナッツを4つ買いました。2つ食べて、2つは試合後のために取っておきました。僕は甘いものが好きだけど、これはあんまりよくない。大阪2日目の相手は青柳館長と中嶋選手でした。2試合連続の負けがくやしかったので、この試合では特に攻めていきました。ムーンサルトでトップロープに登るときに足をすべらせて、あばらの状態を悪化させたけれど、それほど深刻ではなかった。中嶋選手は非常にすばらしい選手だけれど、クラウディオと僕は彼の攻撃を軽減させることができました。青柳選手の顔を蹴り上げて、6分で試合に勝ちました。試合の後、ノアのトレーナーの浅子さんにあばらの状態をみてもらいました。これ以上この怪我にグローバルタッグリーグの試合を左右されたくない。

大阪の後は北海道に行きました!次回の更新でその様子をお伝えします。
読んでくれてありがとう!


It's been a whirlwind these past few days. There are a few things to cover so let me get started.

The attendance in Nagoya was smaller than usual. The ZEPP is one of my favorite places to wrestle in Japan. It's where I had my singles match with Kensuke (http://www.youtube.com/watch?v=FAw6Ad8o-e0) and I teamed with Doug Williams once there to take on Ogawa and Misawa. NOAH had to cancel a few shows due to the earthquakes and added this show a few weeks ago and were unable to properly advertise. The crowd, while small in number, was very vocal throughout the show and supported Claudio & I strongly.

Our opponents were GHC World Heavyweight champion Takeshi Sugiura and a wrestler that I believe is greatly underrated, Mohammed Yone. It was easy for Claudio and I to out wrestle our opponents. They're strong and very hard hitting, but our techniques have been tested all over the world. Like me, Claudio has also trained in European (both British and continental European) styles as well as Lucha Libre. This helps us to always be a step ahead of our opponents, especially in the opening stages of matches. We isolated Yone and did our best to keep him from tagging in Sugiura. Eventually he was tagged in and then it happened.

Spear!

My ribs had been feeling tender but still strong. With one maneuver the wind was knocked out of my and my sides, once again, felt like they were on fire. Claudio managed to help me and we connected with some of our combinations to nearly win the match. We used the Helicopter Crash (giant swinf with dropkick), the Royal TKO (catapult with rolling elbow) and the Royal Power & Glory (Claudio superplex followed by a Hero moonsault). Every pin attempt was broken up. Sugiura and Yone isolated me and kicked me from every angle possible. My whole body was tingling. I managed to kick out of a few more pins but once Yone picked me up for the Kinniku Buster, I was knocked silly. Even is I was fully conscious, I wouldn't have been able to kick him off of me because of my injury. I was disappointed.

Claudio and Shane Haste were helping me to the locker room and checking on my injuries. I told them I thought I would be okay and just as I did, I promptly opened one of the heavy backstage doors directly into my face, Ouch. What a lucky day...

I was cheered up after because I was able to eat a yakitori dinner with my good friend Macky. Claudio's favorite is tsukune. I like tsukune with cheese.

Next was two days in Osaka. Our first task was to battle "Pink Gordy" aka the team of Takeshi Morishima and Yutaka Yoshie. This was another main event for the Kings of Wrestling. Once again our wrestling technique put us in control of the match. We attacked Yoshie's leg. We had control for quite awhile but Yoshie picked me up and slammed me, falling with all of his body weight on my ribs. Ouch. Morishima and he used a vicious series of slams and splashes on me, obviously trying to take advantage of my condition. Fortunately Claudio was able to help me out of my predicament. Once he tagged into the ring he continued his impressive displays of power. He held Morishima high in the air for a vertical suplex. He spun him around several times, quickly with his Giant Swing. Claudio even lifted Yoshie up for a
stalling Back Suplex. Yikes! I am lucky to have such a strong tag team partner. We attempted our Royal Power & Glory but they countered. Morishima knocked me to the floor and I was unable to get up. Morishima lifted Claudio up and Yoshie followed with a top rope splash. Kings of Wrestling lose.

The next day, I had lunch with a friend and enjoyed some Osaka special okonomiyaki. Delicious! The arena for the show was connected to a nice shopping mall so I went for a walk with Claudio and Ricky Marvin. I was promptly distracted by the glorious smell of Mister Donut. I ended up coming back to MD to purchase 4 donuts. Two to eat then and two for after my match. I love sweets, maybe a little too much though. Our match on the 2nd night was Aoyagi and Nakajima. We were frustrated from our previous two losses so we decided to be extra aggressive. I slipped off the rope during a moonsault and aggravated my ribs again but it was not too serious. Nakajima is very talented but Claudio and I were able to neutralize him. I kicked Aoyagi in the face to get the win in six minutes. After the match, I worked with Asako, the NOAH trainer, and he helped me with my ribs. I didn't want the injury to affect me any longer throughout the Global Tag League.

Next up is our trip to Hokkaido! I will discuss that in my next blog. Thanks!

0 件のコメント:

コメントを投稿