すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/01/16

横浜大会1日目

昨日、一昨日と二日間のいいオフでした。クラウディオと私はジムでトレーニングするためにディファ有明に行きました。ディファにはKENTAがいて、怪我から回復するため激しいトレーニングをしてました。KENTAに会えてよかった。彼とはアメリカの団体ROHで何度も闘ったんだ。去年もフィラデルフィアで激しいシングルマッチで闘ったよ。その試合は去年の私にとって最高の試合のひとつだった。



クリス・ヒーロー vs. KENTA、2009年10月12日ROHフィラデルフィア大会メインイベント (Part I, Part II)


KENTAと私はいい意味でのライバル関係を築いたので、彼が復帰したらまた闘うのを楽しみにしています。日本のレスラーの練習量にはいつも驚かされる。道場では毎日小橋さんを見かけます。小橋さんは何時間もそこにいて、大量の汗をかきながらトレーニングしているんだ。井上雅央選手も怪我の回復のために一生懸命になっている。彼が復帰するときは怪我をしたときよりいい状態で戻ってくるでしょう。NOHAは非常に優秀なトレーナーに恵まれています。浅子さんは全日本とノアで選手として活躍し、引退後トレーナーになりました。浅子さんがいてノアの選手は幸運です。

オフの二日目は他の外人(キースとバイソン)でお台場のアクアシティに行って、Cantina ZESTで食事をしました。おいしかった。

今日はクラウディオと私はリッキー・マルビンと組んで、健介、森嶋、丸藤組と闘いました。試合の初めで彼らをうまく捕まえて、二人がかり、三人がかりのさまざまな合体技で翻弄することができた。でも残念ながら、丸藤みたいなすばやいレスラーや、健介や森嶋のような頑強なレスラーを前にすると試合をずっと優勢に進めるのはなかなか難しい。佐々木さんのチョップで私の胸はまたも出血してしまった。クラウディオはパワーでお客さんの声援を集めました。彼は森嶋をジャイアントスイングで回したんだ。私はそれにドロップキックを加えました。それからクラウディオは森嶋を頭の上に持ち上げて、私がエルボーを加えました。私のエルボーは日に日に強さを増しているのが自分で感じられます。チョップもより強力にしようと努力してます。今日は森嶋と丸藤を激しいチョップで攻撃しました。明日はグローバルタッグリーグの公式戦で自分のすべてを健介にぶつけるつもりでいます。勝つためには私が健介を引きずりおろして、クラウディオが森嶋を倒さないといけない。我々の得意技KRS-1をかけるには森嶋は大きすぎるかもしれないけど、私たちには他にも本当にたくさんの勝利につながる技があるんだ。

クラウディオがカタカナで自分の名前が書けるようになったよ!彼を大会で見かけたら、サインしてもらうように頼んでみて!彼は世界中を回っている国際人です。スイス系のドイツ語、英語、スペイン語、フランス語が話せて、今日本語も勉強しています。

日本のファンのみんな、ではまた。クリス・ヒーロー。クラウディオ・カスタニョーリ。そしてThe Kings of Wrestling。イチバン!


Yokohama Day #1 Our two days off were nice. Claudio and I were able to go to Differ and use the gym to work out. We saw KENTA. He was working hard to rehabilitate his injury. It was nice to see him. He has wrestled many times in the US for Ring of Honor. Last year, he and I had a tough singles match in Philadelphia. It was one of my best matches of the year. You can watch by visiting this link.

KENTA and I have developed friendly rivalry so once he returns to the ring I look forward to having more matches with him. It always amazes me how hard the Japanese wrestlers work. At the dojo, I would see Kobashi-san working out every day. He would be there for hours, working out hard and sweating profusely. Also, Masao Inoue has been trying his best to recover from his injury. When he makes his return, I know he will be in better shape than when he got injured. NOAH is blessed to have a very capable trainer. Asako-san used to wrestle for All Japan and NOAH, but when his career ended, he became the trainer. The NOAH wrestlers are lucky to have him.

On the other day off, myself and the other gaijin (Keith & Bison) went to Aqua City/Odaiba and ate at Cantina ZEST. Good food.

Today, Claudio and myself teamed with Ricky Marvin against Kensuke, Morishima and Marufuji. We caught them offguard early in the match and were able to overwhelm them with many double and triple team maneuvers. Unfortunately though, when you are in the ring with a wrestler as quick as Marufuji or as strong as Kensuke & Morishima, you never retain the advantage for long. My chest was bleeding again after several chops from Sasaki-san. Claudio won over the crowd with his power. He spun Morishima around the ring with a Giant Swing and I combined for a dropkick combination. He also lifted him over his head and I connected with an Elbow. I can feel my Elbow attacks getting stronger. I am also working to improve my chops. Tonight I hit both Morishima and Marufuji with very hard chops. Tomorrow, in our Global Tag League contest, I plan on giving Kensuke everything I have. If we are to win, I need to take down Kensuke and Claudio needs to take out Morishima. Morishima may be too big to execute the KRS-1, but we have many, many maneuvers that we can win matches with.

Claudio has learned how to write his name in Katakana! If you see him at a show. Ask for him to sign his name for you! He is a very well traveled and well cultured person. He can speak Swiss German, English, Spanish, French and he, too, is working on his Japanese.

Until next time, friends. Chris Hero. Claudio Castagnoli. The Kings of Wrestling. Ichiban!

1 件のコメント:

  1. こ、これは!!
    自分はまだ見ていない試合なので、非常に嬉しいです~!
    これからまたゆっくり拝見させていただきます!!
    今日も試合でしたよね?
    寒いので、お怪我に気をつけて頑張ってくださいね

    返信削除