すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/01/21

セムの試合とオフ

プロレスリング・セムの大会はとても楽しかった。クラウディオと私はメインイベントで田上社長と組ませていただき、森嶋・杉浦・平柳組と対戦しました。一番びっくりしたのはレフリーが高山選手だったということ。平柳は試合中、高山さんを敵にまわした。平柳にとっては良くないけど、私たちにはいいことだ。この試合で、クラウディオはセカンドロープからのブレインバスターを初公開した。すばらしい技だ。私は宇宙人ケブラーダで森嶋を攻撃した。高山さんと田上さんはダブルのビックブーツを平柳に当て、すぐにクラウディオがKRS-1で仕留め試合を決めた。試合後「同じロングヘアー同士一緒に組もう」と高山がいうので、私は田上社長に「頭を剃ってクラウディオと組むべきだ」いった。高山・ヒーロー組vs.田上・クラウディオ。面白い試合になるんじゃないかな!

試合の後、クラウディオと私はNOAHのファンクラブのメンバーのためのちょっとしたイベントに参加しました。順番に違ったテーブルを回って、ファンとおしゃべりしました。いつものリング上とは違った視点でファンと交流できてよかったし、英語と日本語を混ぜて話をするのも楽しかった。ファンのみんなはとても理解が深い。プロレスは厳しい世界だけど、こんなにたくさんの人たちが応援してくれて、成功を願ってくれているんだと分かると晴れやかな気持ちがします。

昨日は友達のヒデヒコとエリコが、クラウディオと私を麻布十番の武藤選手のレストランに連れて行ってくれました。すき焼きを食べました。おいしかった!その後、ルチャのマスクショップ、カカオ(覆面屋工房)に行きました。面白い写真をいっぱい撮ったので、近々ここに載せます。ショップも私たちの写真を撮ってブログに載せてくれました。こちらです。

帰りの電車で、二人の女性のファンが私たちを見つけました。サインをしたら、その若い女性がこのブログを見てくれているといっていました!うれしいなぁ。ブログの翻訳を一生懸命してくれている友達、ユウジンに感謝します。このブログは大成功でした。日本での滞在の報告をこのブログで続けていきます。

その後アメリカの友達におみやげを買ってホテルに戻りました。友人のストーン・コールドがノアの外人チーム(我々Kings of Wrestlingとバイソン、キース)をディナーに誘ってくれました。田上社長のファミリーのレストランで食べました。すばらしい料理だった!ちゃんこ鍋、お好み焼き、そして、鴨のスープ。すべてがおいしかった。ツアーを仲間の外人レスラーたちで振り返ることができてよかったです。日本での滞在をとても楽しんでいます。そして、自分の本当に好きなことができてとても幸運です。

次の試合は高山と佐野への大きな挑戦です。高山の膝蹴りはものすごいし、佐野のローリングソバットは破壊力抜群です。クラウディオと私は全力で挑みます!試合がものすごく楽しみです。

みんなありがとう。会場で会いましょう!

クリス


The Pro Wrestling SEM show was very fun. Claudio and I had the privilege of teaming with Taue in the main event against Morishima, Sugiura and Hirayanagi. The biggest surprise, though, was that our referee was Takayama. Hirayanagi antagonized Takayama-san throughout the match. Bad for him. Good for us. During the match, Claudio debuted his new Vertical Superplex from the 2nd rope. Very impressive. I was able to hit Morishima with my Spaceman Moonsault Press. Takayama-san and Taue combined for a double boot on Hirayanagi and soon Claudio his Genba with the KRS-1 to win the match. After the match, Takayama suggested that he and I team because of our long hair and then I suggested that Taue should shave his head to team with Claudio. Imagine Hero & Takayama v. Taue and Claudio. It would be an awesome match!

After the match, Claudio and myself attended a bit of a fan fest for members of what I think is the NOAH fan club. We took turns sitting at different tables and chatted with the fans. It was nice to get different perspectives and I enjoy speaking in a mix of English and Japanese. All of the fans were very appreciative. Wrestling is very tough but it is refreshing to find that so many people support us and want us to succeed.

Yesterday, my friends Hidehiko & Erico took Claudio and myself Azabu Juban to eat at Mutoh's restaurant. We had sukiyaki. Delicious! After, we went to the Cacao lucha mask shop. We took many funny pictures. I will upload soon. They put a picture of us on their blog.

On the train ride home, we were actually recognized by two young female fans. We signed autographs and the young lady said she has seen my blog! How exciting. I would like to thank my friend Yujin for all of his hard work. I consider this blog a great success. I will do my best to continue to update with my Japanese travels.

Afterwards, I bought some gitfs for friends back in the US and we went back to the hotel. Our other friend Stone Cold took TEAM GAIJIN (Kings of Wrestling and Bison/Keith) out to dinner. We ate at Taue's family's restaurant. Wonderful food! Chankonabe, okonomiyaki, duck soup. Everything was great. It was nice to be able to reflect on the tour with my fellow gaijin. We enjoy spending time in Japan and are very fortunate to be able to do what we love.

Our next match is a tough challenge against Takayama and Sano.
Takayama's knee strike is deadly and Sano's rolling thrust kicks are deverstating. Claudio and I will have to do our best! I am excited for this match.

Thank you friends. See you at the matches!

-Kurisu

3 件のコメント:

  1. 最近、好調ですね!
    次の高山・佐野組(元UWF)との対戦も楽しみですね。
    食事に誘われた高山と試合をするのはやりづらいと思いますが次戦も期待してます。がんばってください。

    返信削除
  2. クリスの試合は激しくて楽しくてとても好き
    ケガのないよう頑張ってくださいね

    返信削除
  3. 打ち上げではミラノ選手のお話をしてくださってありがとございました。
    今回のツアーでクリスとカスタニョーリの活躍をたくさん観ることができてとても楽しかったです。
    クリスはいつでも日本のファンと積極的に話をしてくれていました。
    日に日にファンが増えていきましたね!
    最終日クリスとカスタニョーリへの声援がすごかったこと!

    クリスが次のシーズン、ノアのマットに出場しないことは日本のファンたちにとってとても残念なことです。
    でも近い将来必ずまた戻ってきてくれると信じています。
    その時までアメリカでがんばってくださいね。

    クリスはいつでも私のヒーローです(^-^)

    返信削除