すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/01/19

横浜大会2日目とミラノコレクションA.T.選手の引退について

ああ、言葉にならない。。。

健介・森嶋組と闘ってから1日経ちました。昨日何も書かなかったのは、あの試合をどう言葉にしていいのか分からなかったからです。すごく激しい試合だった。何度か勝てそうな感じもした。健介をKOギリギリまで追いこんだ場面もあった。クラウディオも森嶋からピンを取りかけた。でも、試合が終わってみれば、健介がラリアットとノーザンライトボムでクラウディオを倒したのだった。 すごく感傷的になる試合だった。横浜のファンは僕たちの強力な味方になってくれて、みんな我がKOWが金星を奪取するのを期待しているのが分かりました。クラウディオと私はものすごい連携技を使いました。私は生涯初のひねり付きのムーンサルトプレスでリング下の森嶋に飛び込みました。クラウディオは必殺技UFO (Unidentified Flying Opponet 未確認飛行外敵)で、森嶋を空中で手ぶらで回転させることに成功しました。負けてしまったけど、全力を尽くしたから、自分の努力を誇りに思えます。この時点で、グローバルタッグの優勝は不可能になったけど、高山・佐野戦で自分たちのさらなる力を証明できます。高山選手とは去年広島でシングルで対戦しました。また対戦できて光栄です。(映像:クリス・ヒーロー vs. 高山善廣、2009年6月13日、広島グリーンアリーナ(Part I, Part II))佐野選手とは去年の11月に対戦しました。小橋・佐野組対バイソン・スミス・私組でした。小橋選手とは初対戦でした。


デビルパンパさん撮影。デビルパンパさん、掲載許可ありがとうございます。みなさんもいい写真があったら送ってください。















明日はセムの興行です。私とクラウディオは田上明選手と組んで、平柳・森嶋・杉浦組と対戦します。すばらしい試合になるでしょう!明日、選手たちはホテルからディファ有明までノアの専用バスで優雅に向かいます。乗車時間たったの3分じゃん!

クラウディオといろいろなショッピングモールをぶらぶらしました。最初は横浜の会場のそばで、今日は有明の近くのヴィーナス・フォートに行きました。いろいろな国のいろいろなものをこうして歩きながら見られるのはすばらしいことだと思う。こういう機会に恵まれて幸せです。

ミラノコレクションA.T.選手の引退について聞いてとても残念に思います。2005年と2006年にミラノと私は、リング外では友達に、そしてリングの中ではライバルとなりました。彼はアメリカ流のプロレスを学ぶために向こうに渡り、現地で人気を博しました。ミラノとはアメリカのプロレス団体、CHIKARAとIWAミッドサウスで何度も対戦しました。私たちは二人は、伝説のルチャドーラであるスケード(本名・ホーヘー・リベラ)のトレーニングを受けました。リング内で面白いスタイルのプロレスができるようにするためのトレーニングです。ミラノさんは心の広いナイスガイです。彼がもうプロレスをできなくなってしまったというのことはものすごく悲しいです。彼の今後の成功を祈ります。友よ、すばらしい時間をありがとう。またぜひ会おう。

今日はこれにて。みんなありがとう。会場で会いましょう!

クリス


Wow. What can I say?

It's been over a day since our match with Kensuke and Morishima. I held off on writing because I wasn't sure what to say last night. It was a hard match. There were several moments when it felt like we would win. I came so close to knocking Kensuke out. Claudio came so close to pinning Morishima. When the match was finished, it was Kensuke who pinned Claudio after a Lariat and a Northern Lights Bomb.

A very emotional match for us. The crowd in Yokohama was strongly behind us and I could feel that they were sensing an upset victory by the Kings of Wrestling. Claudio and I used some spectacular tg team maneuvers. I dove out of the ring onto Morishima with a twisting Moonsault Press for the first time in my career. Claudio managed to spin Morishima in the air, hands-free, with his UFO (Unidentified Flying Opponent). We tried our best and even though we lost, I think we can be proud of our effort. Now we will not score enough points to win the Global Tag League but we can prove ourselves further against Takayama and Sano. I had a singles match with Takayama last year in Hiroshima (part 1, part 2) and it will be an honor to match up with him again. I wrestled Sano last November. It was Kobashi and Sano versus myself and Bison Smith, my first time wrestling Kobashi.

Tomorrow is Pro-Wrestling SEM. Myself and Claudio will team with Akira Taue versus Hirayanagi, Morishima and Sugiura. Should be an excellent match! We also have the luxury of riding the NOAH bus from our Hotel to Differ. It's a 3 minute drive I think!

Claudio and I have spent some time wandering around various shopping malls. First was in Yokohama across from the venue and today we went to Venus Fort near Ariake. It's great being able to walk around and see different things in different countries. I am fortunate for that opportunity.

I want to say that I am very sorry to hear about the retirement of Milano Collection AT. In 2005 and 2006, Milano and myself became friends outside of the ring and rivals inside the ring. He was spending time in the US to learn the American way of wrestling and he made quite a reputation for himself. He and I wrestled several times for CHIKARA and IWA Mid South. Both Milano and I have trained with legendary Lucha Libre Maestro Skayde (real name Jorge Rivera) so that helped outr in-ring styles produce entertaining matches. Milano-san was a nice guy with a big heart. I am incredibly sad that he can no longer wrestle. I wish him the best of luck. Thank you for all the good times, friend. Hope to see you soon.

That is all for now. Thank you and see you at the shows!

-Kurisu

3 件のコメント:

  1. クリスの日記をいつも楽しく読んでいます。

    読むとこちらまで元気になれます(^▽^)

    これからもKOWを応援していきます!

    返信削除
  2. Yeah it was a real shock when we heard about Milano's retirement here in the states. He had such a huge upside and though he accomplished a lot in his short career I am sure that many puro fans were expecting great things in the future. Anyway thanks for all the updates from Japan.

    返信削除
  3. 横浜の二連戦をサムライTVで見ました。
    健介・森嶋とのタッグリーグ戦は素晴らしい試合でした。
    何度も何度も勝つ!!という雰囲気が伝わってきました。
    最後は健介選手に持っていかれましたが、とても良い試合です。

    リーグ戦の優勝は無くなりましたが、まだ最終戦があるので、そこで高山・佐野組を倒してくれる事を期待してます。

    ミラノ選手残念です。
    これからは第二の人生の成功を祈ってます。

    返信削除