すべてのコメントは英訳されて毎日クリス・ヒーロー本人に届けられます。投稿できない場合はお気軽にメッセージをこちらまでお送りください。



2010/01/09

杉浦戦とグローバルタッグリーグ

今日、東京に着きました。世界的に有名なリベラ・ステーキハウスで、我がThe Kings of Wrestlingのパートナーであるクラウディオ・カスタニョーリとディナーを楽しみました。明日、ディファ有明でクラウディオは石森太二と闘います。私はといえば、大きな挑戦に向かいます。GHCヘビー級王者の杉浦貴と闘うのです。杉浦とは2008年にドイツのWXWのシングルマッチで闘いました。ドイツでの負けを復讐つもりでいます。杉浦に勝ったら、間違いなくGHCヘビー級のタイトルマッチの挑戦資格を得るでしょう。クラウディオと私はグローバルタッグリーグを楽しみにしています。私たちはいつも最高の闘いを求めていますから。読んでくれてありがとう!

Arrived in Tokyo today. I enjoyed a steak dinner at the world famous Ribera Steakhouse along with my partner from the Kings of Wrestling, Claudio Castagnoli. Claudio wrestles Taiji Ishimori tomorrow at Differ Ariake. I have a big challenge as I take on the GHC Heavyweight Champion, Takashi Sugiura. We had a singles match for wXw in Germany in 2008. I am now hoping to avenge my loss from Germany and when I beat Sugiura, I will, more than likely, receive a GHC Heavyweight Title shot. Claudio and I are excited for the Global Tag League as we are always looking for the best competition. Thank you for reading!

2 件のコメント: